lördag 24 januari 2009

Matte stör


Jag förstår mig inte på min Matte ibland.. Hon kan bli less på mig när jag hjälper till med det mesta överallt, och framförallt håller sällskap genom att ligga så mycket i centrum som möjligt. Då säger hon åt mig att gå och lägga mig..

Jaha, nu har jag gått och lagt mig och vad gör hon då.. stör genom att köra upp en kamera med blixt i ansiktet på mig..schysst även om jag får säga att jag blir rätt snygg på bild..

Matte ville också påpeka för eventuella intresserade att kolla på den nya kudden med stjärnor i bakgrunden, fråga mig inte varför för enligt mig finns det bara en stjärna på bilden.

Bäst och sticka mot köket för Vilma har meddelat att det vankas älgkött..

1 kommentar:

  1. Men underbart att du oxå har en blogg som din matte!, vad som stör i vardagen och vad som gör dig glad!! Saknar Selma här i huset. Var rätt kul att få bjuda in in henne på en kopp varm mjölk!

    SvaraRadera